Bestellingen kunnen worden opgehaald in Heemskerk. Leveringen uitsluitend in de provincie Noord-Holland, met uitzondering van de waddeneilanden.
U kunt bij uw keuze voor leveren kiezen uit 4 mogelijkheden:
Afhalen € 0,00
Als u voor de optie afhalen in Heemskerk kiest kunt u de gewenste ophaaldatum invoeren bij Opmerkingen bestelling en levering.
U krijgt bericht of u uw bestelling op de gewenste ophaaldatum op kunt halen, of een alternatieve datum en tijdvak.
Standaardlevering 2-7 werkdagen (uitsluitend, Noord-Holland) € 200
Regio Heemskerk: Beverwijk, Castricum, Heemskerk en Uitgeest € 125
Dit heeft betrekking op leveringen met een vrachtwagen, gelost op uw adres in Noord-Holland (de wadden uitgezonderd), Nederland.
Het opgegeven adres dient op de dag van levering bereikbaar te zijn voor een vrachtautocombinatie tot 15 meter. Als er in uw straat beperkte ruimte is om te lossen, dan dit z.s.m. doorgeven aan de afdeling verkoop (info@houtbestel.nl). Zij kunnen met u meedenken voor een passende oplossing.
De producten zullen, mits nodig, dermate worden ingepakt dat deze tijdelijk bestand zijn tegen weersinvloeden. Het is ten zeerste aan te raden de producten zo spoedig mogelijk droog op te slaan.
Het is niet mogelijk om de materialen binnen te laten zetten.
Lossen is altijd in overleg met de chauffeur. De beslissing van de chauffeur is in alle gevallen doorslaggevend.
Zorg voor voldoende plaats, waar de materialen gelost kunnen worden, op de dag waarop de levering plaatsvindt. Mocht u willen weten hoeveel ruimte er ongeveer beschikbaar moet zijn kunt u contact met ons opnemen.
U kunt bij het online afrekenen van uw bestelling bij opmerkingen bestelling en levering uw gewenste leverdatum aangeven. Deze datum is een indicatie voor de planning. De gewenste leverdatum is niet bindend en kan te allen tijde door ons gewijzigd worden. De exacte leverdatum wordt zo spoedig mogelijk met u gecommuniceerd.
Spoedlevering > 48 uur € 325
Al het bovenstaande, gerealiseerd < 48 uur.
Levering op hoogte € 350
Dit heeft betrekking op leveringen met een vrachtwagen voorzien van vrachtautolaadkraan, gelost op uw adres in Noord-Holland (de wadden uitgezonderd), Nederland.
Het opgegeven adres dient op de dag van levering bereikbaar te zijn voor een bakwagen tot 10 meter. Als er in uw straat beperkte ruimte is om te lossen, dan dit z.s.m. doorgeven aan de afdeling verkoop (info@houtbestel.nl). Zij kunnen met u meedenken voor een passende oplossing.
Hiernaast dient er bij levering op hoogte rekening gehouden te worden met het afstempelen van de vrachtautolaadkraan, en de eventuele afstand tot de gevel. Lossen is altijd in overleg met de chauffeur. De beslissing van de chauffeur is in alle gevallen doorslaggevend.
Zorg voor voldoende plaats, waar de materialen gelost kunnen worden, op de dag waarop de levering plaatsvind. Mocht u willen weten hoeveel ruimte er ongeveer beschikbaar moet zijn kunt u contact met ons opnemen.
U kunt bij het online afrekenen van uw bestelling bij opmerkingen bestelling en levering uw gewenste leverdatum aangeven. Deze datum is een indicatie voor de planning. De gewenste leverdatum is niet bindend en kan te allen tijde door ons gewijzigd worden. De exacte leverdatum word zo spoedig mogelijk met u gecommuniceerd.
Levering op hoogte wordt naderhand afgestemd tussen klant en verkoopafdeling, omdat tijdens levering op hoogte u aanwezig dient te zijn om de materialen op hoogte aan te nemen en eventueel handmatig door u te lossen. chauffeur betreedt het pand niet om de materialen te lossen.
Algemeen
Het is noodzakelijk dat er iemand aanwezig is om de goederen in ontvangst te nemen. De goederen dienen meteen gecontroleerd te worden op volledigheid en eventuele schade. Reclameren achteraf is niet mogelijk. Mocht er onverhoopt niemand aanwezig zijn dan is de verantwoording volledig bij de klant. Voor een nieuwe bezorging worden opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht.
De afbeeldingen van de bestelde producten zijn ter indicatie. Deze geven u een zo goed mogelijk beeld van de bestelde producten. Kleuren en formaten kunnen wat afwijken.
Indien u materialen retour wilt zenden bent u zelf verantwoordelijk voor het vervoer en eventuele kosten die daaraan verbonden zijn. Als de retour gezonden materialen in goede en originele staat ontvangen zijn, worden deze gecrediteerd en ontvangt u binnen enkele dagen uw geld terug. De klant is verplicht om vooraf melding te doen van de retourzending.
Het retourneren van statiegeld pallets (o.a. europallet) dient u zelf te verzorgen. Deze worden niet opgehaald.
Het annuleren van een bestelling kan tot maximaal 48 uur voorafgaand aan de exacte leverdatum. Daarna zullen er kosten in rekening gebracht worden. Dit geldt echter niet voor maatwerkproducten welke specifiek voor u gemaakt worden. Als deze in productie zijn genomen, zijn wijzigingen niet meer mogelijk.
Reclameren van beschadigingen en/of mankementen aan de producten dienen binnen 24 uur na levering gemeld te worden. De melding van reclamatie kunt u doen door een mail te sturen naar: info@houtbestel.nl. Zodra de producten verwerkt zijn worden ze ge-aanvaard. Reclameren is dan niet meer mogelijk.
Indien blijkt dat de materialen niet gelost kunnen worden, om welke reden dan ook, is de klant verplicht om nogmaals de verzendkosten te betalen, voor het nieuwe leveringsadres waar lossen wel mogelijk is.